בדרך לחתונה • איך שמחה פרידמן נחלץ מהפנצ'ר?

עמית דניאל 3 Comment on בדרך לחתונה • איך שמחה פרידמן נחלץ מהפנצ'ר?

שמחה פרידמן נסע לחתונה אליה הוזנמן לשיר אך גילה בדרך כי הרכב לא יכול להמשיך לנסיעה • "עולם חסד יבנה"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הזמר שמחה פרידמן מופיע רבות. נסיעה כמו ביום ראשון האחרון לא ארעה לו עדיין. בתכנית "זמן אוויר" סיפר פרידמן לטוקר על הרגעים שבהם לא יכול היה לעזור לעצמו להמשיך בדרך.

"הוזמנתי לחתונה בנתיבות. אני גר בלוד. יצאתי בשעה 19:15 לכאורה לנסיעה רגילה אך באמצע כביש 6, תוך שאני מחמם את הקול, אני מגלה שהרכב גם מחמם את הקול. אני גורר את עצמי לצומת ומנסה להרים את הרכב עם ג'ק אבל הרכב נופל לי לאחר עוד ניסיון כושל ובדיקה מה קורה באירוע שלמזלי עדיין היו בשלב הנעימות, אני מחייג לביטוח שאומרים לי שתוך שלוש שעות הם יכולים לחלץ אותי. מה שלא באמת עוזר לי כי בתוך 3 שעות גם החתונה תיגמר"

"לפתתע נזכרתי" אומר פרידמן "שיש ארגון שוקראים לו 'ידידים' שהם מחלצים ועוזרים בבעיות ככאלו. אני מחייג והמוקדם עונה לי ולאחר שפותח קריאה למתנדבים מהאיזור מנסה לתת לי הוראות עד שמתברר שיש מתנדב בדרך אלי".

בשלב הזה צירף טוקר את המתנדב, חיים בורנשטיין, שסיפר "קיבלתי את הקריאה וכשהבנתי שמדובר בפרידמן שהוא בדרך לאירוע הבנתי את הנחיצות עוד יותר". פרידמן נוקף את ההגעה לריקודים לזכות 'ידידים' ובורנשטיין שזוכה מצידו של פרידמן לשיר "חיים חיים ושלום.."

האזינו:



3 תגובות

מיין תגובות